خرید ماینر در بانه - قیمت کارت گرافیک و ماینر استوک در بانه

خرید بانه ، قیمت بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه ماینر در بانه ، خرید گرافیک در بانه

خرید ماینر در بانه - قیمت کارت گرافیک و ماینر استوک در بانه

خرید بانه ، قیمت بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه ماینر در بانه ، خرید گرافیک در بانه

خرید نانو استیم بانه ، قیمت دستگاه نانو استیم بانه ، خرید از بانه ، معتبرترین و قدیمی ترین فروشگاه بانه، خرید جاروبرقی، لباسشویی، ظرفشویی و یخچال از بانه، فروشگاه برادران کریم زاده بانه، تشخصیص کالای اصلی از تقلبی

چگونه کالا خانگی اصلی را از تقلبی تشخیص بدهیم؟

پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۱۸ ب.ظ

چگونه کالا خانگی اصلی را از تقلبی تشخیص بدهیم؟ | جنس فیک چیست | چگونه اجناس فیک یا تقلبی را تشخیص دهیم ؟ | راه تشخیص ظرفشویی بوش اصلی از تقلبی ، ظرفشویی بدل

برای خرید و قیمت با برادران کریم زاده تماس بگیرید. برای مشاهده بیشتر و قیمت بهتر سایت بانه دات بیز را مشاهده کنید

09185324228

09906267912

  • مقدمه در مورد اجناس فیک
  • جنس ( Fake ) یا تقلبی چیه ؟
  • چرا جنس فیک زیاد شده ؟
  • آیا جنس فیک بَده ؟
  • چند نمونه از اجناس فیک
  • 3 روش تشخیص جنس فیک از اصلی
  • کجا و کدام فروشگاه ها اجناس فیک بیشتر کار می کنند ؟
  • از کجا اجناس اصلی خرید کنیم ؟
  • مقایسه و بررسی چند مورد کالای جعلی
  • خلاصه ای درمورد سوابق کاری و امنیت سایت ممتازکالا

مقدمه

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی بازار متاسفانه با زیاد شدن اجناس فیک ترس و دلهره مشتریان از شهر های مختلف به مراتب زیاد شده و خیلی ها از خرید اینترنتی یا خرید از شهر های دیگر خودداری کرده اند.

میتوان گفت یکی از نیاز های هر خانواده ، تهیه لوازم خانگی (خرده و بزرگ) است مانند : عوض کردن لوازم قدیمی به جدید و یا خرید جهیزیه هست اما بزرگترین سوال هر مشتری در موقع خرید اینه که آیا کالایی که میخریم اورجیناله یا فیک ؟ چطوری متوجه بشیم که اصلیه ؟

ما میخوایم به خیلی از سوال های شما درمورد این موضوع پاسخ بدیم تا شما شخصا توانایی اینو داشته باشین که به راحتی جنس اصل رو از تقلبی تشخیص بدین و یه خرید دلنشین و و مطمئن داشته باشین .

3 روش تشخیص جنس فیک یا تقلبی

جنس ( Fake ) یا تقلبی چیه ؟

امروزه با توجه به تنوع زیاد محصولات در بازار ، مشتریان سردرگم شدن اما برای تشخیص جنس اورجینال از فیک باید پیش از همه بدانیم جنس فیک چیه ؟

گول زدن ، دروغ ، بدل ، تقلبی و غیره میشه تعریفی از فیک باشه اما تو بحث کالا بخوایم ساده بگیم : عوض کردن برچسب یه محصول از یه مارک به یه مارک دیگه و یا همچنین میشه گفت محصولی رو به اسم مارکی مثل بوش بفروشن در حالی که خود اون مارک(بوش) اصلا تولید نکرده و اطلاعی نداره این میشه تقلب و فیک !!!

حمیدرضا غزنوی - سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی - درباره مسائل مختلفی که در بازار فروش لوازم‌خانگی به وجود آمده و برخی محصولات تقلبی به جای محصولات اصلی به متقاضیان فروخته می‌شود، اظهار کرد: متقاضیان خرید لوازم‌خانگی می‌توانند جهت اطلاع از اصلی یا جعلی بودن محصول خریداری شده و اطمینان از صحت خدمات پس از فروش آن می‌توانند سریال محصول را به مرکز ارتباط با مشتریان برندهای تولید شده گزارش کرده و جهت اطمینان از خدمات پس از فروش محصول نیز علاوه بر مورد قبلی، با دفتر خدمات پس از فروش سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان تماس برقرار کنند.

وی همچنین در مورد آخرین وضعیت قیمت لوازم‌خانگی در بازار با توجه به فضای کاهشی قیمت ارز طی روزهای اخیر بیان کرد: آنچه باید به آن توجه کنیم این است که قیمت لوازم خانگی بر اساس ارز سامانه نیما تعیین می‌شود و در حال حاضر قیمت ارز در این سامانه رقمی معادل ۸۰۰۰ تا ۸۵۰۰ تومان است.

 

 

چند نمونه جنس فیک

3 روش تشخیص جنس فیک از اصلی

3 روش تشخیص جنس فیک یا تقلبی

روش 1️⃣ : یکی از مطمئن ترین و ساده ترین روش ها برای تشخیص کالای فیک از اصلی، تطبیق دادن مدل آن با سایت اصلی کشور سازنده است. معمولا‌ اجناس فیک مدل های دقیقی ندارند و بدون هیچ استانداردی زده می شن حتی اگه دقت کنید خیلی از فروشندگان اجناس فیک از دادن مدل دقیق به مشتری طفره میرن و سعی میکنن با دادن مدل های مخفف و اصطلاحات بازاری از دادن مدل دقیق به مشتری پرهیز کنن، برای مثال به جای دادن مدل SMS88TI36E میگن سری 8 بوش داریم.

شما اگه قصد خرید کالایی رو دارین از فروشنده بخواید عکس طبیعی محصول رو همراه با مدلی که روی دستگاه خورده برای شما ارسال کنه و بعد از دریافت مدل اونو تو گوگل سرچ کنید. اگر دیدید فروشنده از دادن مدل طفره میره مطمن باشید یه ریگی به کفشش هست و جنسش مشکل داره. حالا اگه مدل رو بهتون گفت و تو گوگل زدین و سایت تولید کننده اش رو نیاورد دیگه معلومه چه خبره.

اگه کالا اورجینال باشه لینک اول مربوط به همان محصول از سایت کشور سازنده رو میاره به عنوان مثال اگر محصول، بوش هست لینک اول سایت www.bosch-home.com است و اگر چیزی نیاورد یا عکس محصولاتی دور از دستگاه شما اورد به معنی فیک بودن دستگاه است.

روش تشخیص جنس فیک یا تقلبی

روش تشخیص جنس فیک یا تقلبی

پس از ورود به سایت اصلی عکس محصول مورد نظر رو با عکسی که داخل سایت اصلی خورده مقایسه کنید در صورتی که اورجینال باشه دقیقا مشابه همان چیزیست که داخل سایت اصلی خورده است و اگر چیزی غیر از آن بود قطعا فیک محسوب میشود.

تشخیص جنس فیک

 

ماجرا از این قراره که یه سری از شرکت های متفرقه اجناسی رو با مارک های نامعتبر تولید می کنن که با پایین آوردن کیفیت و استفاده از قطعات ارزان آن را با ۱/۴ قیمت و عرف اصلی وارد بازار می کنن مانند مارک جنرال،میدیا،الحافظ،لیدر و… این اجناس از کشور چین وارد ایران می شن که به مارک های معتبری مانند بوش،ال جی، سامسونگ و مارک های معتبر تبدیل و بعدا با سود های کلان می فروشن به عنوان مثال : ظرفشویی الحافظ که قیمتش حدود ۲ میلیون تومان هست با تبدیل کردن آن به مارکی مانند بوش، با قیمت ۵ الی ۷ میلیون تومان به فروش میره.

حالا تو این آشفته بازار ایران مثل آب خوردن برچسپ محصولات رو عوض و کلاه برداری می کنن غافل از اینکه اون بالا خداییم هست .

 

رد کلاهبردار از این کار چه سودی عایدش میشه؟

در سال های گذشته یک سری سودجو و کلاهبردار سعی کردند ظرفشویی های ارزان قیمت و بی کیفیت از برندهای مختلف رو  شناسایی کنند که بیشترین شباهت را به ظرفشویی های اصلی بوش داشته باشند . بعد سعی کردند این ظرفشویی ها را وارد کشور کنند و آن را با دستگاه های حک کن برچسب گذاری کنند و به عنوان ظرفشویی های بوش وارد بازار کنند.

به طور مثال ظرفشویی بدل زیر را مشاهده بفرمایید:

94469880795360864024

همانطور که در تصویر مشاهده می فرمایید روی این ظرفشویی آرم شرکت بوش زده شده است. اما آیا این واقعا ساخت شرکت بوش در آلمان است ؟

باید گفت این ظرفشویی اصلا بوش نیست و ساخت شرکت faber می باشد که تا ایران با قیمت یک میلیون و نیم میشه این ظرفشویی رو وارد کرد . سپس کلاهبرداران میان و برچسب ها ش رو با دستگاه ها حک کن به بوش تغییر میدن و با قیمت بیش از دو و نیم و بعضا حتی بیش از سه میلیون به عنوان ظرفشویی اصلی به مردم قالب می کنند.

پیشنهاد ویژه :  نحوه چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی

این ظرفشویی را اگر در کنار نسخه اصلی آن قرار بدیم براحتی می توانید تشخیص دهید که ظاهر نسخه بدل تفاوت های زیادی با نسخه اصلی دارد.

اما این ظرفشویی در سایت اصلی بوش به شکل زیر می باشد :

ظاهر اصلی ظرفشویی بوش

همانطور که مشاهده می فرمایید نسخه بدل تفاوت ظاهری زیادی با نسخه اصلی دارد.

در زیر برخی از ظرفشویی های بدل جدیدی که در بازار مشاهده می شود را مشاهده بفرمایید :

ظرفشویی بدل و تقلبی جدید

 

راه شناسایی ماشین ظرفشویی بوش اصلی

اما یه راهکار ساده وجود داره که میشه براحتی جنس بوش اصلی ( که بسیار با کیفیت می باشد ) را از بدل تشخیص داد:
⬇️⬇️⬇️
در گام اول نام مدل کالا و عکس محصول رو از فروشنده درخواست کنید و در قسمت جستجو گر سایت اصلی بوش در آلمان آن را جستجو کنید :
http://www.bosch-home.com/gr

چنانچه همان مدل با همان ظاهر را در سایت اصلی بوش مشاهده کردید با اطمینان خرید خود را انجام دهید.

در زیر به عکس های آماتور دو ظرفشویی بوش اصلی توجه بفرمایید:

پیشنهاد ویژه :  با رعایت این نکته ها از ماشین ظرف شویی بهتر استفاده کنید!

ظرفشویی sms46kw01e

مشاهده محصول در سایت شرکت سازنده (بوش در آلمان )

ظرفشویی بوش اصلی ساخت آلمانتشخیص بوش اصلی از تقلبیتشخیص بوش اصلی از تقلبی

ظرفشویی بوش مدل SMS68TW06E

مشاهده محصول در سایت شرکت سازنده (بوش در آلمان)

SMS68TW06E تشخیص ماشی ظرفشویی برند بوش اصلی از تقلبیSMS68TW06E شناسایی ماشین ظرفشویی اصلی بوش از بدلSMS68TW06E تشخیص بوش اصلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی